Kalendář MMČR
Okruhy MMČR
Jak na okruhy dle T.Foukala
Vlajky - co znamenají
Body - kolik dostanete
Zásady jízdy na okruhu
Ideální stopa, předjíždění
Úpravy stroje 1 - povinné
Úpravy stroje 2 - pneumatiky
Úpravy stroje 3 - doporučené
Úpravy stroje - 4. speciální
Tlumiče - obecné info
Tlumiče - racing úpravy
Nastavení tlumičů dle Öhlins
Nastavení tlumičů R1
Nastavení pérování dle Ymoto
Nastavení tlumení dle Ymoto
Podvozek - různé
Záznam trénink - závod
ÚPRAVY - YAMAHA 2001-2006
 
Pár postřehů k nastavení podvozku 
1.
Zvětšující délka zadní kyvné vidlice (vzdálenost řeť. kolečka a rozety) bude nabízet víc stabilní geometrii a také zlepšuje předvídatelnost, kdy je klouzání zadního kola mimo hranice. Toto je zvláště užitečné během výjezdů z rychlých, hrbolatějších zatáček. Ale přináší trochu menší grip na zadním kole.
2.
Geometrie stroje - nakopnutí, když snížíš předek (zvýšíš zadek, pokud to seriový stroj umožňuje), pak zmenšíš úhel řízení, tím zmenšíš stopu navíc se více zatíží přední kolo, motocykl je točivější, lépe padá do zatáček, ale je to na úkor směrové stability a poskytuje menší grip zadní pneu. Naopak když moto je nakopnutá méně motocykl je směrově stabilnější, snadněji se napřimuje na výjezdu ze zatáčky, poskytuje větší grip na zadní pneu.
3.
K pružinám: závodníci obecně používají vyšší tuhosti pružiny s menší předpětím než street jezdci.
Pokud je statické propružení s jezdcem správné a stat. propružení bez jezdce menší než minimální hodnota, pak jsou potřebné tužší pružiny s menším předpětím. Pokud je statické propružení s jezdcem správné a stat. propružení bez jezdce větší než maximální hodnota, pak jsou potřebné měkčí pružiny s větším předpětím. 
     Dvě různě tvrdé pružiny mohou dát stejné jedno statické propružení, pokud je jedna pružina měkčí s větším předpětím a druhá tužší s menším předpětím, obě dají např. stejné propružení bez jezdce, ale už různé propružení s jezdcem, proto je nutné měřit obě statická propružení. S úsměvem beru ty univerzální rady - návody ohledně nastavení tlumení a předpětí pružin, k tomu není co dodat, když někdo váží 60 kg a jiný 90 kg a váha jezdce hraje největší roli pro nastavení předpětí a u jednoho moto jsou tím pádem pro tyto jezdce o dost jiná.
4.
Množství oleje v přední vidlici. Pokud si na trubku př. tlumiče dáš o-kroužek (či el. pásku) pro kontrolu maximálního pružení a zjistíš, že ti tlumiče chodí téměř na doraz, první co většina dělá - přitvrdit pružinu nebo ji vyměnit za tvrdší. Což nemusí být potřeba nebo se může stát, že to daný problém nevyřeší, ale je potřeba pouze přidat olej do př. vidlic, čili zmenšit množství vzduchu a zvýšit tak progresi vzduchové pružiny, která se v rozhodující míře ovlivňuje tuhost pružení (nezaměňovat za tlumení) v poslední třetině zdvihu.
5.
Závodní týmy nejčastěji používají nejřidší možný tlumičový olej do přední vidlice, protože poskytuje více konzistentní viskozitu, když se zahřívá (při různém zahřátí má konstantní viskozitu, oleje s vysokou viskozitou při zahřívání řídnou). U řídkého oleje teplota oleje má minimální vliv na míru tlumení. To neznamená, abys použil nejřidší možný plej, protože se používá v MS, na to musí být přizpůsobeny vnitřní díly - ventily ve vidlici.
6.
Třeba zjistíš, že by bylo optimální použít např. jiné pružiny do př. vidlice, pokud to neuděláš, dá se i tak jezdit velmi rychle, a nastavení přizpůsobit použitým pružinám (třeba seriovým).